torsdag 31 maj 2012

Tjena tjena mittbena!

vid tangenterna: Jessica kl. 17:38
Soygurt med blåbärssmak, egenblandad müsli, vattenmelon och jordgubbar. 
Goffgoffgoffgoff♥

Jenny & Jollis kom ner till Nynäs och vi hängde fram till halv tre, typ. Vi köpte med oss lunch från Waynes (ååååhhhh Waynes♥, haha) och satte oss i lekparken här hos oss. Jollis gungade, åkte kana, klättrade och grävde i sanden och blev sådär skitig under naglarna (och på resten av händerna) och dammig som ungar ska vara!☺

Jag har på mig min rosa tshirt som jag köpte i fredags. Jag måste verkligen bunkra upp med mer rosa, min garderob är faktiskt svältfödd på det sedan den stooora rensningen i höstas. Den här är i a f från H&M Divided, 50 bananer gick den på. Ett bra pris tycker jag;) Jag har förresten kört på mittbena i håret både igår och idag - det känns som om jag har varit hos frissan och klippt mig! Hahah. Ovant. Men fint, tycker jag.

Idag kom nya måltidsersättningen från Gymgrossisten. Den luktar jäkligt nice faktiskt - och det är riktiga jordgubbsbitar i! Whoooaaa. Blir spännande att testa. 
Om inte annat så gillar jag verkligen burken! :D

Nu ska jag gå och bädda rent i sängen... Längtar redan efter att gå och lägga mig i nybäddade, krispiga lakan. Ohjjäääh.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos