onsdag 2 maj 2012

Och så blev det maj.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:58
Ursäkta min dag av tystnad, jag spenderade hela "bakisdagen" (som man kallade den från 15 till cirkus 20 års ålder) på jobbet! :) Med mina finaste!! Så jag gnäller inte.♥

Jag börjar inte förrän 16 idag och när jag stämplar ut 21.30 så går är det MIN tur att gå på långhelg! Hihiii. Men med andra ord så hade jag min första sovmorgon i Drömsängen idag! Självklart var jag därför klarvaken när Tobbe sa hejdå och gick till bussen vid 06.45. Jag låg och viftade med tårna och sträckte ut mig med Puffis vid min sida i en stund och lyssnade på Vakna´s pladder. Sedan gav jag mig fan på att sova en stund till. En halvtimma lyckades jag få till. Yaaay! Haha.
Sedan blev det frukost på balkongen! Uoohh jäääh. De pratade om sommarplågor på Vakna idag, så nu sitter jag och lyssnar på just sommarmusik. ÄLSKADE MAJ! Årets bästa månad.♥


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos