söndag 15 april 2012

Lite bilder från helgen (för ni har ju förstås undrat var jag hållit hus):

vid tangenterna: Jessica kl. 16:58
I fredags lunchade jag och lilltrollet på Waynes. Därefter hjälpte hon mig att handla inför mitt kalasbak.♥ Snel hest.

Fredagsmys! Vi kollade på The Change-Up. Totalt förutsägbar i lite Freaky Friday-anda, ni vet, men inte dålig för det. Vi gillar Ryan Reynolds. Och Jason Bateman med, för den delen - även om jag av någon anledning alltid förväxlar honom med Paul Rudd. Förstår ej varför. 

LÖRDAG! aka Kalasdag. Jag gjorde vaniljcupcakes med Vanilj & Marshmallowfrosting - de var grymma, om jag får säga det själv.

... och så gjorde jag Whoopies också, med Nutella-frosting.

Och så blev det söndag, alldeles för fort. Idag har vi varit på Ikea! Sängstommen (den finaste! Älskar den sååå mycket, haha) och den här tavlan som jag förälskat mig i inhandlades och meckades in i bilen.
Puff hälsar!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos