tisdag 24 april 2012

Tisdag 120424

vid tangenterna: Jessica kl. 18:07
IMORGON ÄR DET LÖN, om någon missat det. Herregud vad jag har haft mycket månad på slutet av lönen den här gången alltså... Ska m a o bli skönt när det fylls på lite på kontot igen.
Jag har en sådan där period när ALLT tycks ta slut också: ansiktsrengöring, linsvätska, duschcreme, bodylotion, flourtabletter, p-piller, snygga kläder (hehe)... Ja, sådant där som man behöver ha hemma helt enkelt.
  Eleven har tagit in mitt älsklingsmärke "I love..." och de har ALLA produkter i princip, inklusive deras doftljus! Så jag ska nog beställa duschtvål och bodylotion från dem, så att jag får min nya favvodoft, Lemons & Limes.♥ Den har inte funnits på vårt Kicks eller på Kicks webshop;(

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos