söndag 1 april 2012

Checkout

vid tangenterna: Jessica kl. 23:43
Näe, den här helgen hamnar knappast på någon topplista rent jobbmässigt - MEN den har haft ljusglimtar! Igår kom t ex storasyster förbi och hälsade på mig där jag satt isolerad (haha) i frakten, och hon hade med sig VANILJLATTE! I knoooow. Och igårkväll, väl hemma efter en äckligt lång dag på många sätt och vis, så kilade jag över till Jocke i huset bredvid och spelade lite spel med mina goingar. Simon är hemma på påsklov, så det gäller att passa på att träffa honom lite medan han är hemma. :)
Jag och Jonas drack cola light respektive vatten, medan de andra drack lite starkare varianter. Ovsett var det mysigt att få tänka på något annat än jobba --> äta --> sova --> [repeat] en liten stund, det gjorde mig enbart gott. Älskar mina vänner!♥
Om ni undrar var Tobbe höll hus så var han och spelade poker. Klart jag inte övergav honom en lördagkväll;)
Han är för övrigt väldigt lycklig för han har köpt delar till och byggt sin nya dator nu i helgen. Så han är lycklig över det och jag (och katterna) är lyckliga över den nya kattlådan. Haha!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos