onsdag 4 april 2012

Onsdag 120404

vid tangenterna: Jessica kl. 22:23
Bjussar på ytterligare en liten titt från den lilla wc´n , aka min sminkcentral. ;)
... och en Lizzie som är gullig och gosig i soffan.
Fy helvete vad trött jag är idag, ärligt talat. Efter Simpsons (d v s 19.00) så var jag redo att gå och lägga mig.
Imorgon 14.30 går jag på heeeelg - fram till söndag. Åhhh vad jag längtar.
Vi har inget godis hemma, så jag hoppas inga små påskkärringar orkar klättra uppför alla trappor till vår dörr imorgon... Jag kanske får köpa lite Dumle eller något när jag slutat jobba, jag ska ändå förbi NKC och kolla om mitt samlade betygsdokument är klart att hämtas.

Vi har inget påskpynt what so ever här hemma för tillfället. Inte en enda liten kyckling eller höna har jag tagit fram. Ärligt talat har jag inte ens tänkt på det förrän idag när vi fick en jättefin "påsk-korg" med blommor av en av våra finaste pendlande resenärer på jobbet.
Jag har en jättefin stor och stilig tupp som jag fått av mormor som jag gärna skulle ta fram. Frågan är bara hur lättåtkomlig han är uppe på vinden just nu - jag har ett hum om vilken låda han finns i men för tillfället är det helt fucking omöjligt att komma åt något alls i vindsförrådet ungefär, eftersom sommardäcken till den nya bilen är däruppe. Hmmmm. Får se hur taggad jag är på att gräva där imorgon när jag kommer hem. Annars tänkte jag nog bara köpa nya påskliljor till balkongen och lite påsk-servetter tills la familia kommer hit på fredag. :)♥
Påskris gav jag upp efter att ha haft det första första och sista gången förra året - det var inte riktigt kattkompatibelt.

Nu går jag och lägger mig. I SURRENDER. Så inom 5 minuter kommer jag vara betydligt piggare än jag varit på hela kvällen och troget ligga vaken och vänta på att Scrubs ska börja. Det slår aldrig fel.
OCH HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER VÅR NYA SÄÄÄÄNG!:D
Nästa helg bär det av till Ikea igen för att köpa sängstommen och lite annat. Ihhhp. Jag sover redan som en baby på min Tempur-kudde, kan knappt bärga mig tills hela kitet är här. (Sorry - jag veeeet att jag tjatar.)
God natt buddies!♥☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos