söndag 5 juni 2011

Sickomickotjockis

vid tangenterna: Jessica kl. 21:03
Vaknade upp med sommarförkylningen no uno. Säkert samma som Sebbis drogs med hela veckan på jobbet! Med vår icke existerande ventilation på jobbet så är det inte konstigt om vi smittar varann.
Jag trodde det var för feströkandet som jag hade ont i halsen igårkväll, men så var det inte.
Dagen har därmed spenderats i soffan med Fable II och några avsnitt Glee, ätandes glass med jämna mellanrum.
Rock n´roll.
Har så sjukt ONT i hela kroppen. Och spyr typ av Kan Jangen jag tvingar i mig. Fyfan. Sämst.

Så. Nu har jag gnällt klart. Igårkväll var det iaf UNDERBART!!! :D

1 kommentarer :

Anonym sa...

eller hur, sämst ventilation och alla smittar alla. du var inte ensam om feber och ont i kroppen idag på jobbet, hoppas ja kan hålla mig frisk bara ;) //natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos