onsdag 15 juni 2011

Fan vad jag älskart:

vid tangenterna: Jessica kl. 19:29
(gammal bild, det är därför gamla bloggadressen står på den)
Det är en av de bästa av de enkla känslorna: Känslan när du bara slänger på dig ett par shorts och ett linne och sedan är klar att gå ut. Inget mer krävs för att du ska vara kittad för dagen, liksom. YES! BÄSTA TIDEN.

(förutom jul.)

Jag kommer ihåg när jag var yngre, på högstadiet, och kände samma lycka första gången på året som jag kunde lämna jackan hemma och gå till skolan i bara FILA-tröja Nike-tröja "tjocktröja". Då var det VÅR, liksom. Ingen utebliven tussilago i världen kunde ta ifrån mig det.

1 kommentarer :

BeautyLifestyle on 15 juni 2011 kl. 19:57 sa...

Sv; Jag köpte dem på BikBok för ett år sen ungefär så skulle gissa på att de inte finns kvar.. Men jag har sett spetsleggings lite varstans nu! :)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos