tisdag 21 juni 2011

I´m wonderstruck, dancing ´round all alone

vid tangenterna: Jessica kl. 23:16
Ni börjar bli en ganska stor klick igen som tycks titta in här dagligen. Mysigt! Roligt! Det slog mig att om vi skulle samla er allihop i en idrottshall så skulle det faktiskt bli ganska trångt. :D
Och sen tänker jag att jag hade varit livrädd om jag skulle stå och läsa allt jag skriver här högt för er i den där idrottshallen. Tur att det finns skrift. Jag älskar det skrivna ordet. Jag och Det Skrivna Ordet har ett passionerat och mycket lyckligt förhållande som går waaaaay back. Och det är väldigt roligt att ni är så många som tittar in och hälsar på här hos oss varenda dag, även när tiden inte funnits för att göra något inlägg. Ni är fina! Vilka ni nu är! (vissa vet jag ju, men det är fler jag inte vet vilka ni är) :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos