torsdag 30 juni 2011

Mitt första mugginköp ever:

vid tangenterna: Jessica kl. 13:47
Jag är relativt säker på att jag inte hade köpt någon mugg själv innan jag fyndade den här på den då årliga loppisen på vår grundskola. Jag tror jag gick i ettan eller tvåan (eller var jag äldre? mellanstadiet?) och mutti tyckte nog inte att det var det bästa köpet (den är ganska trist inuti, missfärgad av te & kaffe), men jag använde den flitigt och tyckte då som nu att den var väldigt fin med sitt blomtryck.
Igår hämtade jag upp den från källaren (senast den var framme var i Vällingby och gudarna ska veta att den förtjänar gladare minnen än så). Och okej, jag förstår mamma lite mer nu angående dess fräschör, men som kruka passar den bra! Titta så tjusigt den klär upp min timjan.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos