torsdag 16 juni 2011

Midsommarklänningen jag slog till på:

vid tangenterna: Jessica kl. 20:59

Blev kär i den så fort jag såg den i deras annonser i våras. Jaaa, både klänningen och fotokampanjen är så fräckt råsnodd av Dolce & Gabbana att det är komiskt, men det hindrar mig inte från att bli överlycklig när jag såg att den fanns på rean på Ginas webshop.
Sofia Hedström (svd) skrev en väldigt läsvärd krönika på det ämnet i helgen, alltså den ogenerade kopieringen. Med andra ord får jag lite dåligt samvete... men å andra sidan drar min plånbok en lycklig suck. Svårt det där. Ni kan i alla fall läsa krönikan HÄR.

4 kommentarer :

Emma on 16 juni 2011 kl. 21:06 sa...

Superfin klänning!

Jessica on 16 juni 2011 kl. 21:33 sa...

Visst är den?? :)

Jenny on 16 juni 2011 kl. 23:19 sa...

Vad använder du för bildredigeringsprogram?

Jessica on 17 juni 2011 kl. 11:21 sa...

Både Photoscape & Picasa! =)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos