torsdag 11 november 2010

Veckodagsförvirring

vid tangenterna: Jessica kl. 11:41
Jag är helt vilse i veckodagarna den här veckan. När jag ska jobba "helhelg" (fre, lör, sön) så brukar jag vara ledig onsdag och torsdag, men den här veckan var det inte så. Nu blev jag ju ledig i tisdags eftersom jag kompade då, jobbade lite igår och är ledig idag. Förvirringen är total.

Känns som att det här kan bli en dag då inget vettigt uträttas. Och jag känner mig ganska okej med det faktiskt...  Kanske kollar på någon film, viker lite tvätt och driver runt här hemma. Pysslar. Dricker te. Ja, ni vet. Sånt.
Jag drog fram en Marian Keyes som jag inte läst på länge också, för att försöka gå vidare utan Harry. Jag behövde bryta med något som är så långt från Harry som möjligt utan att vara för krävande, liksom.
Fast jag kanske kollar på en Harry-film sen...

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos