tisdag 9 november 2010

Slutstriden

vid tangenterna: Jessica kl. 10:16

Är inne på Le grande finale i Harry Potter och Dödsrelikerna. Jag vet ju hur det slutar och den här delen läste jag ju senast för bara ett år sedan, men det känns ändå alldeles för spännande, haha. Dessutom känner jag lite ångest över att mitt plöjande genom alla böckerna är över snart. På samma sätt som med Twilight-böckerna så vet jag liksom inte riktigt vart jag ska ta vägen när Harry & co går vidare i sitt bokslut utan mig.
Inga böcker känns liksom lika lockande.

... Jag kanske ska börja om på Twilight-serien?
Sent from my BlackBerry® wireless device

1 kommentarer :

Bella on 10 november 2010 kl. 17:18 sa...

Jag brukar hamna i samma fälla. Har några böcker jag läser om och om igen. Det är twilight, harry potter, jane eyre och svindlande höjder. Kommer liksom aldrig vidare

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos