måndag 15 november 2010

Regn. Och en rosalila, glittrig katt med halsduk.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:12
Man blir allt lite seg just nu, när det inte ens blir ordentligt ljus på dagarna. Jag vill dra fram alla advenstljusstakar och stjärnor och pynta järnet! Det blir så mysigt så fort då, när man ser ljus i alla fönster och ljusslingor i träden.
Men det är inte långt dit! Igår var det 2 veckor kvar till första advent. (!!!!!!!!!!!!!!) [happee-dance]

Jag ska fika hos Elin med bobon (+ Tuva!) och Jossan i eftermiddag. Det var läääääängesen jag träffade Jossan så det blir mojsigt värre. Dessutom har jag fortfarande inte sett hur det ser ut i Elins "nya" lägenhet där hon bott i snart ett år, så det ska också bli festligt, festligt. Muy bien!

På tal om advent! Jag måste ju visa min fina nya "julgranskula" som jag fick av Kerstin igår! Kula är ju fel ord... Julgransdekoration kanske är den mer korrekta benämningen? Anyways, festlig är den!
Hahaha, jag fnissar lite dumt för mig själv när jag tittar på den flygande halsduken. Gulle. Den är av glas dock, så det gäller att hänga den på behörigt KATT-AVSTÅND.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos