onsdag 10 november 2010

Bildbomb: Tuva (och lite Bobo och julpynt)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:04
Ja, Blackberryns kamera lämnar ju en del att önska så ni får ha lite överseende med bildkvalitéen (Förlåt BB, i still love you!). Jag är bara tvungen att visa er hur söt Tuva är med son overall, hahahaha. De jättestora fötterna! Och lurvmössan! Hihiiihii. Lilla pluttis, jag får gladbubblor i magen av att titta på bilderna:D
När jag slutade på jobbet så tog moi, bobisch & Tuva såklart en promenad i hamnen och en lunchfika på stan. Hur mojsigt som helst. Fina tider.





Kvantum har börjat plocka fram julpyntet!

Förresten så fick jag min hemmagjorda pizza ikväll. Sjukt god var den. Jag hade skinka, soltorkade tomater & chilimarinerade parmesanostbitar (från "tapasdisken", ni vet?) på min, och så riven mozzarellaost. Mozzarellan var lyx tyckte Tobbe, eftersom den kostade en femma mer än den vanliga rivna pizzaosten.

Förresten såg vi att något mongo hade ritat på vår bil. Ett ytterst nödvändigt långt streck längs med större delen av passagerarsidan, så att säga. Som tur var för den personen så var det med typ whiteboardpenna, så vi stod och torkade bort det med mina våtservetter (som jag har kvar från Gotland i somras, hahaha. Doften av dem får mig att tänka på öin... de var med mig överallt!) innan vi gick in och handlade på Kvantum. Heehhe...
Okej att vi bor in da hood, typ. Men vad i HELVETE, varför är det så förbannat svårt för vissa att skilja på ditt och mitt? När saker som det här händer får jag lust att HUNT THEM DOWN och göra en Hancock på dem (alltså köra upp den enas huvud i den andras röv, bokstavligt talat). För jag har ju svårt att tro att det är någon ensam tonårsgrabb som går runt och roar sig med dylika stimulerande och kreativa sysselsättningar.
Jag läste ut sista Harry´n idag. Nu känns det sådär tomt igen, värre än någonsin tror jag. Är nästan på vippen att börja om från början återigen.
Nåååväl. Nu tänker jag gå och lägga mig och pussa på min kille som jag knappt kommer se röken av imorgon eftersom han åker iväg på bortamatch i Eskilstuna direkt efter jobbet imorgon och kommer hem väldigt sent.
Gosing!
GONATT!<3

(p.s: det här blev verkligen ett mixat inlägg va? Högt och lågt, haha. d.s)

2 kommentarer :

Jenny sa...

Vad lik Lina hon är på det översta kortet med overall, supersöt!

Jessica on 11 november 2010 kl. 22:03 sa...

Haha, ja! Gullis!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos