onsdag 3 november 2010

Inomhus-väder

vid tangenterna: Jessica kl. 12:11
3 produkter som räddar dagen: Concealer (älskade concealer!) (även om denna inte är fullt så täckande som jag önskat), coverstick & transparent puder.

Förstå att jag har varit ute i det här vädret frivilligt redan idag! Ganska strongt tycker jag, haha. När det regnade som värst, dessutom. Why? För att jag hade ett e.l.f-paket att hämta. Duuuh.
Annars blir det en stanna inne-dag idag, känner jag. Jag är ledig och är hemskt tacksam för det. Gårdagen sög musten ur mig, jag jobbade 09.00-21.30 och tisdagarna som brukar vara nästan olidligt lugna var allt annat än det igår. Sov som en sten inatt.
Nu sitter jag och handlar lite grejer. Visst är det fantastiskt att man kan uträtta ärenden på nätet? God bless the internet. Köpte precis två ögonkrämer & en concealer från eleven och sitter nu och väljer kosttillskott på fitnessbutiken.se. Jag tänkte testa krom-tabletter, jag har hört flera som testat det för att dämpa sitt sötsug och följaktligen vänja sig av med sitt sockerberoende. I NEED IT. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos