onsdag 24 november 2010

Var kommer all trötthet ifrån?

vid tangenterna: Jessica kl. 16:31
Jag förstår verkligen inte. Jag brukar vara en ganska energisk filur. Men just nu alltså... Jag är i vinterkoman. Mörkret. MÖRKRET! Det gör mig sömnig. Och kylan.
Åh. Bara det delade passet kvar imorgon, sedan har jag helg. Jag har dock tid bokad för hårfix hos Sara klockan 10.00 på fredag, så det blir ingen direkt sovmorgon då heller. Men det är åtminstone helg då. :)
Och på tal om hår så behöver mitt tvättas. fyi.

Både igår och idag har min lilla termos från Ikea fått följa med till jobbet, med hembryggt te. Eftersom vi inte har någon morgonbåt på tisdagar under lågsäsong och den var inställd idag så kände jag att jag behövde det för att hålla motivationen uppe i bokningen.
Åh vad jag älskar min lilla termos. Den gör mig glad. Hohooho.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos