söndag 28 november 2010

FÖRSTA ADVENT 2010

vid tangenterna: Jessica kl. 17:46
Underbara advent. Yaaay! Jag vaknade imorse med en egentligen helt obefogad julaftonskänsla i magen, haha. Men det är något visst när man slår upp ögonen i ett nystädat, julpyntat hem och allt är alldeles stilla eftersom snön faller som en vit ridå utanför fönstren. Jag hoppas verkligen att det är snö på julafton i år igen. Man blir liksom bortskämd med snön så fort... även om jag spyr på snön så fort nyår har passerat så är det nu man vill ha den - även om det hade underlättat om det inte kommit fullt så mycket som det gjorde inatt.
Vi fick inte ut vår bil från parkeringen och eftersom Tobbe behövde kunna åka tidigare pga sin träning så blev han kvar hemma medan jag åkte med pappa & co ut på Lisö där vi skulle ha adventsfika. Gosing!;( Vi ska ha advents-lussebull-supermys ikväll istället, det har jag bestämt. Haha.


 

Nu ska jag fixa lite middag, min finaste tog en sväng förbi sin mormor efter träningen för att hjälpa henne med lite skottning. LATERGATERRRR!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos