onsdag 17 november 2010

Tiden sprang visst iväg, ja.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:11
Jag kollade på klockan 22.28 och tänkte "jamen bra, jag hinner blogga i lugn och ro. Aaaalldeles... strax..."
Nästa gång jag kollade var den 22.51. Huuuh!?
Så nu blir det den numera ganska familjära slänga-upp-lite-bilder-som-får-tala-för-sig-själva-bloggningen, för jag blev inte bara överraskad över tiden - jag blev trött också! Waaaooow.





Bilder från fikat med bästa gölsen @ Elins place i måndags och sist men verkligen inte minst; våra två tjockisar. SER NI HUR TJOCK PUFF HAR BLIVIT??? Och vi som satt och flinade överseende åt alla som kom in och skulle köpa "smalfoder" till sina katter och hundar när vi var på veterinärkliniken när Puff skulle kastreras... Booooy, det har vi fått äta upp. Bokstavligt talat. Hööhöhö.
Fast han är hemskt söt med sin tjocka kropp och sitt lilla huvud.

... och så ser det ut som att han ligger och läser Buffé, noterar jag nu. Festligt.

Okej. GONATT!:) <3


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos