fredag 26 november 2010

- Kalastrött -

vid tangenterna: Jessica kl. 22:42
Är helt slut! 
Startade dagen hos Sara för färgning och klippning av håret, mötte upp Lina & Tuva efteråt och åt lunch och knatade runt lite i affärer... sedan kom Jenny, Lilly & Jolene ner så medan Lina kilade hemåt så tog jag rundan av affärer med dem också, haha. Och så en fika på det. Så underbart att träffa dem lite spontant sådär, jag hade längtat så efter småttisarna. Lilly är så rolig... När jag hör henne skratta får jag lyckobubblor i magen. Det känns som när man drack sockerdricka när man var liten (som Lilly!). Sol, knasigheter och spring i benen.
Och så är hon så stolt över Jolene. "Titta på min lilla, lilla lillasyster!" Hahaha. Älskling.
Tuva känns so stor jämfört med lilla pytte-Jolene också. Tiden går så fooort. "Det blir så när man blir gammal.";)

Jag fyndade en mysse på Priskrossaren, 49 pix! Ohh så tjusig den är. Haha. :) Jag ville ha en omväxling till den blå, som jag oftast har när jag går till jobbet eller promenerar i allmänhet och lyssnar på musik med "öron-pluppar" (inte mina jättelurar, mao - fast hey, mössan matchar dem!). Modellen/formen är nämligen så att den inte "petar ut" plupparna, vilket de flesta av mina andra mössor gör eftersom de har en kant där och sedan blir vidare/påsigare.
Håret är förresten ännu askigare i tonen nu, vi gjorde en lite mörkare askblond nyans än senast på utväxten och gjorde ännu fler slingor i samma nyans som de vi gjorde senast. Får visa er sen, för på den här bilden framgår det inte direkt.

Såg nu när jag letade efter en bild på jättelurarna att mitt pro-account på gamla bloggen tycks ha expired. Konstigt, för det brukar dras automatiskt månadsvis från mitt kort. Jaja. Jag använder ju inte den bloggen just nu, men den är ju som ett arkiv liksom. Men sålänge bilder och allt ligger kvar så behöver jag väl inte betala då... Hmm.

För övrigt så köpte jag 3 nya tassles också, på Hemtex. En till stor, vit och två aningens mindre, svarta.
Imorgon blir det ADVENTSPYSSEL TILL TUSEN. Typ. Miiihp. Vi funderar till och med på att försöka ge oss på ett lussebullbak! Förra året blev ju en flopp för min del...
 Nu blir det nog läggis lagom till Modern family börjar om en liten stund... BISOU!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos