torsdag 14 oktober 2010

Två små delar av nåt stort

vid tangenterna: Jessica kl. 17:22
Jag behöver köpa ny mascara. Jag tror faktiskt att det blir Maybelline´s "Falsies" för tredje gången i rad. Den eller Max Factor´s Masterpiece. 

Jag har slutligen kommit ihåg att ta med min TE-MUGG till jobbet efter att ha glömt den ca 74 ggr.

Jag jobbar delat pass idag, så visade återigen prov på lite karaktär och gymmade. Sedan cyklade jag hem i motvinden, duschade, åt makaronilåda och sov en timma på soffan. Jag skulle nog faktiskt kunna gå i ide en vecka eller så, bara för att DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT ATT SOVA just nu.
Men nehe... Man kanske skulle typ försöka måla över de mörka ringarna under ögonen med tre liter concealer då. Jag skulle typ behöva concealer i spackelform these days. (därav censureringen av mascarabilden, btw, haha) ZZzzZZZzzzz! Bisoooouuu!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos