torsdag 28 oktober 2010

Uggghhh

vid tangenterna: Jessica kl. 22:30
Det har varit en sån där halvdan dag. En sån som kändes oförtjänt långsam när man konstarerar att den är över och man blickar mot nästa dag i kalendern.
Heldag på jobbet, dvs 12,5 timmar spenderade i dålig luft som får linserna att torka och huden (och nygjorda tatueringar) att följa deras exempel. Lägg magont på det också så har ni min dag. I väldigt koncentrerad form förvisso, men fortfarande min dag. Nu sitter jag här och befinner mig i någon slag halvkoma. Nyduschad åtminstone. Och med min prins bredvid (som borstar tänderna i 3 år, som vanligt). Och med fixade handtag till köksluckor, en ny skärbräda (alltså den där i trä som man skjuter in i köksbänken) och en förbättrad elkontakt vid köksbordet. De sista två grejerna var en bonus för att vår husvärd hade så dåligt samvete för att jag blivit bortglömd två gånger. Dessutom har han beställt en ny dörrhylla till vår kyl, en har varit pajko i ett år nu. Wiihooo! :):)

Nu är det delat pass imorgon, sedan tänker jag ha fredagsmys till tusen och vara nöööööjd. Jag lovar.
Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos