söndag 17 oktober 2010

Tobbe borstar tänderna i 3 år

vid tangenterna: Jessica kl. 22:15
Han blir aldrig klar. Borst, borst, borst.
Så går han iväg till badrummet, köket eller sovrummet... sedan hör man borstandet närma sig igen och så står han och glor på tv, kliar sig på ryggen och borstar. I ALL OÄNDLIGHET. Hahaha.

Vi har haft en skön söndag med lite promenad, soppa & Gossip Girl x3 nu ikväll. Vi har kollat ikapp oss nu, så gott som iaf.
Jag har köpt P.S I love you också, eller snarare fått med tanke på att jag köpte den på cdon för 49 kr och använde mig av en rabattkod på 50 kr jag fick på mailen igår. Så jag betalade 28 kr för frakt. Hehe.
Älskar den filmen sedan förra helgen... stört att jag inte sett den innan dess!

Jobbar från 13 imorgon, så det blir en hyfsat lång dag. Örrk. Tur att jag har mitt vanilj-te att muntra upp mig med! Tobbe köpte det till mig i torsdags. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos