lördag 23 oktober 2010

The best things in life is not things (but yet; some are)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:49




Det har varit en skitdag på jobbet, så jag försöker boosta energin lite. Men det bästa då är ju att sova, så jag tänkte göra det. Tack och lov jobbar jag delat pass imorgon - ytterligare ett långpass i bokningen den här helgen hade tagit min själ likt en Dementor-kyss.
Jag har förresten precis börjat på den sista boken igen. Igårkväll satt jag och grinade över slutet i Halvblodsprinsen - igen. Jag grämer mig för när jag läser ut den här boken - igen. Har ju befunnit mig i Harry Potters värld i flera månader nu. Jag får väl börja om från början igen. Haha. :)

Längtar till första advent. Inte så hemskt långt kvar nu - en månad. Ihhhp.
Innan dess längtar jag dock tills det är tatueringsdags - nu är det inte långt kvar! Hr dessutom kommit på ytterligare en jag vill göra. Får väl bli en ny tid isf;)
Up next: Läggdags. Gonatt, fina människor. Var rädda om er.<3




3 kommentarer :

Carin on 24 oktober 2010 kl. 20:03 sa...

Åh vilken fin katt=)

myhyyy sa...

bara så du vet!
vi har fått hem pepparkakor, saffranssnäckor, pepparkaksdeg, julmust, glögg och lussekatterna börjar vi baka nästa vecka... NU ÄR DET JUL!!=)))

Jessica on 25 oktober 2010 kl. 10:57 sa...

My: HÄRLIGT!!! LUSSEBULLAR!! :D:D OCH JULMUST!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos