måndag 4 oktober 2010

Aska

vid tangenterna: Jessica kl. 20:08

Vi gjorde en liiiten förändring med min hårfärg idag, jag och Sara. Istället för att köra den starkaste blekningen på utväxten så färgade vi den i en ljustljust askblond med lite violett ton och la i lite slingor av nyansen som var snäppet mörkare. Resultatet gav en lite mildare, mjukare blond ton - men utan det guldiga som jag har jättesvårt för och inte alls trivs i. Jag är kalaaasnöjd!
Det första steget mot något som i slutändan ska låta min naturliga hårfärg få ha överhanden, haha. :)
Sedan klippte "vi" (dvs Sara) upp det i nacken också, som vanligt, medan håret framtill och luggen fortfarande strävar på med längden. =)

Nu är det en ny säsong av Topmodel och efter det New York-fruar. Soffan kallar!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos