måndag 11 oktober 2010

Maaaagic mooooments

vid tangenterna: Jessica kl. 22:36
Vissa stunder är livet bara så bra precis som det är. Jag försöker ju lära mig att uppskatta just de där tillfällena och ju mer jag lär mig att göra det, desto oftare upptäcker jag dem. Jag vet inte om de uppstår mer frekvent för att jag noterar dem på ett annat sätt nu eller om det bara är... lättare att se dem nu.
Ehhhm - did that make any sense?

Vad jag egentligen ville säga var att jag är så tacksam och lycklig över att ha min Tobbe i mitt liv. Han ÄR inte MITT liv, utan VI är VÅRT liv. Vi har en så fin balans och en kontakt som jag uppskattar så fruktansvärt mycket. Under de senaste 3,5 åren har jag ibland stannat upp och tänkt "ska det inte vara svårare än såhär?", men svaret är ju nej. Varför skulle det? Vi hade helt enkelt tur och hittade varann tidigt i livet, hittade DET som man kan leta efter hela sin livstid.
Det gör mig så glad. För en gångs skull hade jag tur. Haha. :)

Nu ska jag ge Filip, Fredrik & co min odelade uppmärksamhet och krypa ner i sängen hos Tobbe & Puff! Hiihoo. Bisou!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos