torsdag 21 oktober 2010

BRA GREJER

vid tangenterna: Jessica kl. 21:31
En grej som jag insåg häromdan; Folk dömer ut e.l.f för de låga priserna. Vilket är komiskt med tanke på vad de går miste om genom att vara så fixerade av att "dyrt är bäst", vilket ju eyeslipsface är ett fantastiskt motbevis för. Men jag orkar inte tjata om hur bra det är för öron som inte lyssnar - om man vill bränna sina pengar på en dosa med en märkeslogga på så ska inte jag stå i vägen. Vi som är trogna anhängare till e.l.f-sekten vet ju åtminstone hemligheten;)
Här är iaf resten av grejerna jag fick hem igår:
Eyeliner & Shadow Stick i varianten Blue (shadow)/ Midnight (eyeliner/kajal)
(Jag har den i Pearl/Glow också, den är kalasfin)

All Over Cover Stick + ett nytt transparent puder (<----FAVORIT, mitt gamla var schluuutt)

Det söta lilla "reskitet" med borstar, tar noll plats i handväskan och väger ingenting!
Puderborsten är sötast, den är en miniversion av the total face brush. Måste visa er dem bredvid varann sen. Hihoh.

Så litet och gulligt, haha:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos