onsdag 13 november 2013

Trötta ögon, ganska glad tjej.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:50
Idag är mina ögon jättetrötta. Det kan bli så när man testar starkare linser och vänjer sig med nya glajjer när man inte har linserna ipluttade under en och samma period.

Utöver det så är jag ganska glad ändå. Jag har nog nästan (jo, jag är medveten om hur luddigt det låter, hehe) fattat ett beslut som kommer att göra så himla stor skillnad för mig och hur jag mår. Bara att tillåta tanken på det här beslutet har fått mina stressnivåer att sjunka som stenar och jag har sovit gott två nätter i rad för första gången på evigheter. Underbart.

Bilden kommer säkert bli på sniskan nu, blir den inte det så är ju det en ren bonus. (bloggar från phoney:n)
tjing!
update 22.02: Yay, den blev inte på sniskan! What a glorius day!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos