måndag 18 november 2013

Populärt inlägg om julgardiner:

vid tangenterna: Jessica kl. 11:20
Hej alles!
Jag märker att det är många som läser det här inlägget just nu, det har en hel del klick de senaste veckorna. Igår fick jag en kommentar som frågade om de översta gardinerna (mina fina som jag köpte till vardagsrummet) och om de också var från ellos. Som det är angivet i inlägget så är allt från ellos. MEN inlägget är ju över ett år gammalt, så det är ju inte direkt dagsaktuellt, tyvärr. Gardinerna tycks inte gå att finna i år. Dock så finns det snarlika varianter på de gardinerna som jag visar i inlägget. De här påminner ju lite om mina från fjol, t ex. 
Ville bara uppmärksamma detta så att det inte är flera som inte tänker på datumet och sitter och letar förgäves! ☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos