söndag 10 november 2013

Mina nedräkningar.

vid tangenterna: Jessica kl. 18:14
På min phoney har jag haft tre olika countdowns ett tag nu, vilka jag blir sådär pirrigt glad av att bli påmind om. Alla tre har nämligen - BELIVE IT OR NOT! - en koppling till... Jul! ;D

1. Ja, pretty obvious. 1:a advent! Låtom oss äta lussebullar tills vi rullar fram!

2. Såhär många dagar är det kvar till min julsemester. Jag säger "officiellt" semester eftersom jag faktiskt är ledig de två dagarna innan, så man kan plocka bort två dagar från nedräkningen. Om man nu känner för det.

3. Jag har gett mig själv ett "inget-naturgodis-eller-chips-förbud" under hela november. De är mitt KRYPTONIT. Har jag det framför mig så äter jag tills jag mår dåligt, på riktigt. Så det krävdes lite avvänjning kände jag, om än en mild sådan: Jag får ha fredagsmys och så. Bara inte med något av de KRYPTONIT-klassifierade produkterna. Hehe.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos