måndag 25 november 2013

25:e november: Bring it on!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:14
HEEEJ!
Ja, den där snabbspolningen uteblev ju, om man säger så. Även om helgen var relativt lugn så känns det i både huvudet och kroppen när man har plöjt drygt 32 timmars arbetstid på tre dagar. Jag har haft mildare jobbhelger hela hösten, jag tror inte att jag kört heldag på alla tre dagarna en enda gång sedan högsäsongen var över. Det har varit delat pass på fredagen eller söndagen då, vilket känns lite irriterande ibland men samtidigt gör stor skillnad. OH WELL, den här helgen gick smärtfritt förbi och nu jobbar jag inte en lördag eller söndag förrän den första veckan i januari. WUNDERBAR!
Nu ska jag betala räkningar, sedan ska jag kila ner på stan och handla den första/de första julklapparna (och lite annat) innan jag ska plocka fram julgardiner, strykbräda och strykjärn. Ohh jääh.
Catch you later, alligators!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos