måndag 11 november 2013

Quorn-korv

vid tangenterna: Jessica kl. 17:47
Haha, oljan gör att det ser fett och slabbigt ut... men om vi bortser från det:
Idag testar vi QUORN MIDDAGSKORV för första gången. Och det smakar SÅ GOTT! Så nära falukorv man kan komma utan att vara the real deal, skulle jag vilja säga. Detta gör mig så himla glaaad! :D
För även om man slutar äta kött och det inte är några problem så är det klart att man kan sakna smaker av sådant som man inte längre äter. Jag kan bli jättesugen på falukorv, men tänker jag närmare på vad det faktiskt är så är det inte någon prövning att inte få äta det. Men smaken...
Idag gör jag en pastagratäng (som nog blir jätteäcklig för de hade bara tråkiga smaker på creme fraiche:en på Coop, but still) med "korv". Yaaay!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos