söndag 3 november 2013

Sunday funday INDEED!

vid tangenterna: Jessica kl. 19:26
Hur kan man bäst spendera en söndag? Dessutom en söndag som du lite lyxigt sådär har ledigt fast du inte borde ha det, liksom? Mitt schema var en liten specialare den här jobbhelgen - jag jobbade i torsdags kväll istället för idag. Dessutom hade vi ingen kvällsbåt igår, vilket betydde att vi fick gå hem kl. 18 = en ganska nätt och fin jobbhelg, måste jag säga! :D

Såå, hur spenderar man den då? Söndagen, alltså?
Jo. Såhära dårå, va.
Först har du sovmorgon med din prins. Check!
Sedan träffar du två av dina finaste vänner på en 2½ timmes lunchfika. Check!
Därefter plockas du upp av din prins och rullar till en mysfika med dina föräldrar - alla tre! - och dessutom dina favoritskruttisar. Check!

FETT BRA SÖNDAG, I say!
Sofia & Matilda - tillsammans utgör vi DE TRE MJAUSKESTÖRERNA!
(Vi gillar att prata om katter. Men inte bara om katter. Vi pratar om annat också. Typ te. Och annat sånt kul.)

En allvarlig liten (men stor) Lilly. ♥

En suddig liten Jolene. Världens busigaste!
På tal om Jolene. Hon pratar så mycket nu. Och det har hon ju gjort länge. Men ändå så får jag fortfarande den där känslan som om hon är Maggie i Simpsons och blir så fascinerad varje gång jag hör hennes rara lilla röst klargöra saker. Som om varje gång är första gången. Hahah. Undrar om hon och Lilly kommer skrika lika mycket på varann som jag och deras mamma gjorde? För Jens och Jennys skull får vi hoppas att de inte gör det, hehe. ;)

Nu ska jag gå och hänga lite i soffan med Jax! Puuuss!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos