torsdag 7 november 2013

E.l.f! Det var inte igår! Men nuså: SMINK!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:11
När jag fikade med mina mjausketörer i söndags så kom vi in på ämnet gammalt smink, vilket fick mig att tänka närmare på innehållet i min skönhetsarsenal och att det nog var dags för en genomgång. Passande nog fick jag ett mail från e.l.f igår med en rabattkod som gav 40% på hela sortimentet under 24 timmar, så jag passade på att klicka hem några gamla favoriter och lite nytt att testa. Ja, hd-pudret och zit zappern är egentligen de enda som är exakt samma som jag haft förut (och älskar, btw!). Både den multifärgade bronzern och tone correcting-pudret är sådana som jag haft förut, men inte i de här nyanserna. 
Lite nytt smink för en blek nuna inför de kommande julborden - purrrrrrfect.

Zit zappern har en irriterande tendens att vara slut på lager när jag beställer, så jag tog två på en gång nu. Bäst att passa på.
eyeslipsface, cosmetics, makeup, smink, elf

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos