måndag 4 november 2013

Bästa ordern från tefrossa!

vid tangenterna: Jessica kl. 16:35
Igår lade jag en order på tefrossa som bokstavligen kommer att få det att kännas som lilla julafton när den anländer. Den innehåller nämligen denna rafflande trio: 
David Rio chai:en är ju inget specifikt juligt egentligen, men chai smakar ju liksom jul i sig självt. Dessutom upptäckte jag ju deras chai förra året innan jul, drack så mycket av den att jag ledsnade lite över våren och sommaren... för att nu ha plöjt en burk på kort tid igen. :D

Harney & Sons och Kusmis julteer är de som jag satsar på i år. Jag hoppas att de inte påminner för mycket om varann bara, det vore tråkigt. Harney´s har jag ju inte testat förut, så jag är sådär nördigt nyfiken på huruvida de kommer att kunna stå sig gentemot Kusmis julfest i tetappning. Ohh-ohh-ooohh! :D

Och så har vi ju chokladdrycken med smak av pepparkaka. Det lät för underbart för att inte testas. Det kan nog vara något för Lilly &Jolene också! :)

Meeeep, jag lääängtar som en alkis utanför systemet på en söndag!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos