tisdag 23 oktober 2012

Tisdag

vid tangenterna: Jessica kl. 17:13
Urrggghhhh, det bränner i min hals: jag tog precis en jätteshot (haha, en full sån där medicinkopp av...) äppelcidervinäger (... känns i a f som en jätteshot). Jag har en riktig fuldag idag:( Tjock och ful och håret vägrar samarbeta. Torrt och ledset känns det, trots att det fick hårinpackning och Miracle Moist-schampoo imorse. Wääääh.
Känner mig uppsvälld - därav äppelcidervinägern som fick bli min nödlösning just nu eftersom mina supertabletter när det kommer till vätskedrivande hjälpmedel är slut just nu och det är två dagar innan det trillar in lite pengar på kontot. Det var så längesedan jag tog det utan kapselform att jag hade glömt hur vidrigt det är, haha. Blääää. Ögonen tåras och man vill ju typ spy.

Kul inlägg det här.

Näe, jag ska börja med middagen nu; CHAMPINJONSOPPA! Hahaha jag har gjort det en gång i veckan hela hösten. Det är ju bara så jävla gott... och så hade de extrapris på champinjoner på Coop idag.

Det är ju säsongsavslutning av Hollywoodfruarna idag. :( Innan dess ska jag försöka ta mig ut och gå.
LATERGATER!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos