söndag 21 oktober 2012

En varm känsla av glädje i magen.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:05
Åh, bästa söndagen verkligen. Både jag och min prins sov som stenar inatt, jag vaknade till tidigt på morgonen och insåg att vi låg på precis samma sätt som vi somnat, haha. Sedan somnade jag om - vi tog sovmorgon... vilket i vårt fall betyder att vi vaknade vid halv tio. Vi är inte den typen som kan sova halva dagen, hehe.
Vi åkte och handlade, fikade och gick en skogsrunda runt Lövet. På eftermiddagen/kvällen var det kalas för Alva som fyllde 14 (stor tjej nu☺) och vi åt taco (jag hade med mig egen quornfärs, haha - det gäller att vara förutseende!) och marängswiss tills magen stod åt alla håll. Sedan blev det bråttom hem för alla, för det är ju söndag = SOLSIDAN! Hahaha. 20.02 så sprang vi bokstavligen från parkeringen här hos oss för att inte missa mer än vi redan gjort. VIKTIGA GREJER JUE.
Solsidan-mys och jaa... jag.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos