fredag 12 oktober 2012

Ledig fredag! Weeee-oooohhh, weeeee-oooohhh!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:53
Hej buddies,
jag sitter och värmer mig med en kopp varm choklad  (stickade tröjor och varm choklad - känns verkligen som sinnebilden av höst) och är väldigt glad eftersom jag just fick veta att jag fick A i programmering1 = ett gammalt hederligt MVG för oss oldies, alltså. Weeeeeee!! Så glad, så glad.
Om en timma ungefär ska jag äta lunch hos mutti med henne och Jenny, det ska bli mojsigt.
Ska kanske ta på lite smink och platta håret lite innan dess... Mhmm?

2 kommentarer :

Elin Sofia on 12 oktober 2012 kl. 11:07 sa...

Åh, härligt med A! Grattis! Det är något visst med att få höga betyg alltså. Love it.

Jessica on 14 oktober 2012 kl. 11:09 sa...

TACK! Ja det är ju det! Man känner sig galet lyckad. Hahaha;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos