tisdag 30 oktober 2012

Kärt barn har många namn, sägs det ju.

vid tangenterna: Jessica kl. 11:39
Hahaha! Det här gjorde mig bara så full i skratt. Jag läser inte Anita Schulmans blogg, så jag hade missat det här. Det som fick mig att skratta var att det faktiskt var första gången jag hörde/såg någon använda uttrycket FREDAGSTROSOR utöver jag själv. Hahaha.
Jag tänker INTE skicka en bild till Anita och inte heller berätta i detalj om dem här, men för någon månad sedan, förra gången Sofia var hemma och vi träffades, så diskuterade vi just detta när vi vandrade runt bland underkläderna inne på Lindex. Jag kan väl säga såhär: Det jag kallar "fredagstrosor" kallar Sofia - och även Natha, vet jag sedan tidigare :D - för något annat, relaterat till en viss tid på månaden (om ni fattar vad jag menar). Men det vi menar är att det är bekväma trosor, helt enkelt. Inte den minsta lilla stringen direkt, så att säga. Sedan behöver de ju inte vara urblekta och söndertvättade, utan bara... sköna!;D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos