torsdag 18 oktober 2012

Åh, kära gamla torsdag.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:50
Höstförmiddag på Höjdgatan.
Familjefoto av damerna.

Jag gillar verkligen Anna Dello Russo-brillorna, de är så excentriska och matchar crazy cat lady-imagen jag har en tendens att få ibland. Hehee. Speciellt idag tog de ju uppmärksamheten från mitt likbleka fejs och smutsiga hår! Men å andra sidan så gör ju Lizzie det också - världens finaste tjej. Mjau.
Det brukar vara väldigt mycket Puff här i bloggen, men idag blev det Lizziemomo för hela slanten. Det kan ju vara bra att visa att hon lever och inte ligger i en frys på Parken Zoo i Eskilstuna...

En liten inflikning om gårdagens Kalla fakta:
Fy vad jag mådde dåligt av att se det där igårkväll. Jag visste inte om jag skulle titta eller ej, för jag blir så fruktansvärt illa berörd när det gäller djur, men det stod på när jag skulle sätta igång xboxen och jag liksom frös fast. Oavsett om det är vinklat eller ej så kan ingen förneka att det inte ser bra ut från vilken vinkel man än ser på det.

Till trevligare ämnen: Isabellas JULNUMMER trillade ner på hallmattan idag! Eeeeeep! Jag har sett ett julmagasin ute i butik, jag tror det var Allers juspecial...? Nu börjar de droppa in! Amelia jul är ju helig för mig, haha, men helst vill jag ta med mig ALLT som har jultema hem från tidningsstället. Det kan vara allt från Bamse till Sköna Hem. ;) På tal om serietidningar så är ju Kalle Ankas julnummer (som alltid är ett dubbelnummer) obligatoriskt för mig. Det sitter i sedan mellanstadiet när jag började prenumerera och senare år när vi hade tidningen hemma på Hamngatan (jag och Pulia kunde typ bråka om vem som skulle ha den först - på lördagsmorgnarna till frukost kunde man bokstavligt talat sitta och hetsa den andra att läsa klart så fort som möjligt för att få den i sitt grepp). Julnumret innebär ofta också en Don Rosa-serie = all time high.

Neeejmen nu måste jag ta tag i mina inlämningsuppgifter. Imorgon är det fredag, åhhhhh weeeeeee!☺
LATERGATER!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos