onsdag 24 oktober 2012

Onsdag - Surt som rönnbär

vid tangenterna: Jessica kl. 10:21
♦ Glödlampan är trasig i bordslampan här i datarummet (eller vårt "kontor" som Lilly kallar det) så jag får sitta i halvdunkel som förvisso matchar mitt humör, men är irriterande och påminner mig om att jag har 30 spänn på mitt konto (till imorgon bara, som tur är) och de räcker inte till en ny lågenergilampa.

♦ När jag vaknade imorse så var det första jag gjorde att se ett mail från cdon om att min Taylor Swift-skiva ("Red") som jag förhandsbokat och sett fram emot i två veckor nu och skulle kommit idag har blivit försenad. Där är straffet för att man tycker det är kul med Limited Edition-utgåvor.

♦ Den där fuldagen igår tycks i själva verket vara en fulvecka.

♦ Det som skulle kunna pigga upp mig är att min nya phoney har kommit - men jag kan inte hämta ut den förrän efter 16.00. Gaaaaah. Jag hade ju velat hämta ut den, låta den ladda under dagenoch sedan kunna se fram emot att jag kunde leka med den när jag är klar med pluggandet för dagen. SADFACE MF :(

♦ ... dessutom kan jag inte bestämma mig för vilket typsnitt jag vill ha på bloggtexten och detta STÖR mig. Speciellt idag.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos