torsdag 9 september 2010

Heeeeyyy

vid tangenterna: Jessica kl. 13:52
Jag lever! Jag lovar! Ledsen för den minst sagt bristande uppdateringen de senaste dagarna, jag har bara inte haft tillfälle... eller lust... Ehhm, ärligt talat så har jag spelat Sims 2. Jag skaffade precis "Året runt"-expansionen igen och då blir det så rooooligt. Brings back the nerd in me.
PUPPIIIIES!


Lite korta upplysningar från de senaste dagarna:
Jag har fortfarande inte hört av tjejen som står för tradera-auktionen med "mitt" Sims-expansion. En aning störande. Fast man får väl vara glad för det lilla och tänka att det är bättre att inte höra ifrån henne nu, i väntan på kontoinfo, än efteråt - dvs efter att man fört över pengar. Men min glädje är med andra ord lite grusad.

Pizzachipsen var sådär. "Lite kul", fast inte så att jag kommer springa och köpa dem igen.
... Ingen värdig motsåndare till superchipsen alltså, haha!
DUDUDUUU [superhjälte-ljud]

Jag såg en livs levande snok när jag var ute och gick tidigare idag! Jag betonar livs levande eftersom jag sprungit på döda ormar med jämna mellanrum det senaste året när jag varit ute och gått. Jag brukar alltid säga att jag inte är rädd för ormar, men åtminstone idag fick jag äta upp det. Blääää. Stor var den också, jämfört med de småpluttar som jag sett överkörda eller sönderpickade av fåglar. Upp mot en meter och ganska tjock. Huuu. Kommer vara smånervös så fort jag går Nickstavägen ett tag framöver.
Fast alltså, det var nog mest överraskningsmomentet som gjorde att jag blev rädd. Jag gick liksom där i all ro med musik i öronen och så plötsligt ringlar den ut framför fötterna på mig. Eeeek! Ryser bara jag tänker på det. De ser liksom så äckliga ut när de tar sig fram utan ben... That´s just wrong! Haha.
 

Min primer är heeemma nu! Yay! Älskar min lilla vän. Tänkte beställa hem e.l.f´s Mineral Infused Face Primer också, för att testa om det är någon skillnad - utöver priset. Det jobbiga med smink är - av min personliga erfarenhet att döma - att ju fler produkter som du testar efter att ha tyckt att de tycks vara onödiga och sedan finner fantastiska, desto fler produkter är det som du inte klarar dig utan. Mitt liv kommer kännas konstigt utan primer efter det här.
Därför vore det trevligt om jag kunde spara in nästan 150 pix på att köpa e.l.f´s i fortsättningen - förutsatt att den är lika bra, alltså.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos