onsdag 1 september 2010

September

vid tangenterna: Jessica kl. 17:40
Jag hade tänkt gymma när jag slutade jobba vid tre, men förkylningen har gått in i ytterligare en fas, så jag fick stryka det. :( Är ordentligt less nu. Vill vara frisk och ha en jävla massa energi till att springa på löpbandet.
För att trösta mig lite styrde jag kosan mot Kicks för att införskaffa primern jag bloggade om igår - men de produkterna säljs bara i utvalda butiker och vår i Nynäs är dessvärre inte en av dem. MEN den går att beställa TILL butiken på deras hemsida - då slipper jag åka till Haninge för att införskaffa den. Wihooo=)
Ska nog gå in och göra det nu på en gång, så kan jag hämta ut den på fredag.

Jag hämtade ut senaste leveransen från e.l.f också och upptäckte att jag hade beställt 2 st Cool Bronzer. Haha, klantigt! Hade ju kunnat köpa en ny Complexion Perfection istället då, min är snart slut.
Oooohhh well.

Tobbe har haft sin första arbetsdag på nya jobbet! Ska bli såååå spännande att höra om hans dag när han kmr hem:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos