onsdag 15 september 2010

Complexion perfection... och andra e.l.f-produkter

vid tangenterna: Jessica kl. 21:03



Hahaha, fick mms från Jenny tidigare idag med en bild av en Complexion Perfection-dosa och ett upprört "men jag kan ju inte sminka mig blå & grön i fejjan".
Alltså, produkten fungerar som ett puder som jämnar ut hudtonen och tar bort rodnader och dylikt. Man kan ha den antingen under eller över sitt vanliga puder eller för sig själv (som puder). Jag använder den dels i ansiktet med en puder- eller kabukiborste för att få en jämn ton, sedan tar jag även en mindre borste (för ögonskugga t ex) och "hjälper" concealern under ögonen på traven samt på ögonlocken och upp mot ögonbrynen  för att ljusa upp mina mörka ögonlock. Och du ska alltså blanda alla fyra nyanserna med borsten för att få rätt effekt. :D

Nej, nu börjar Skånefruar! Haha.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos