fredag 24 september 2010

Småpryttlar

vid tangenterna: Jessica kl. 16:08
Jag var på stan för en stund sedan och införskaffade lite småpryttlar. Inget direkt exalterande dock.

Ett par nya svarta tights i bomull (eftersom de två i svart jag använt senaste året har slitits så att det nästan är genomskinliga både här och var - själva grejen med att ha tights och inte strumpbyxor är ju att man ska undvika att visa sitt ass... haha.) (Eeehh, ja, EN av grejerna med att ha tights.), 2 baslinnen som går ner över rumpan (ett svart och ett grått) samt 2 par såna där oversizade hårspännen, ni vet? Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha svart eller guld så det fick bli båda. Allt detta från Lindex.

En audio-kabel införskaffades också. Ni vet, så att man kan koppla datorn/mp3´n/mobilen till stereon. Jääääh. Jag fick min bergsprängare när jag fyllde 14 (!!!!!) och först förra helgen hittade jag aux-uttaget på den. HAHAHA. 10 år senare.
Dessutom har jag typ levt i tron att dylika kablar är dyra, typ som hdmi-kablar, men jag köpte en på 5 meter nu för 99 pix (på Audiovideo) och det hade säkert gått att få billigare på nätet, så där har jag lurat mig själv i onödan.

Ooooch kommer ni ihåg att jag köpte en massa Kränku-te på Ohlens i början av månaden och var typ "nu har jag bunkrat för hösten, hö-hö-hö" [Bestefar-skrockande]?
Mmmhmm. Jag köpte 2 hg till idag, för det jag köpte då är nästan slut, haha. I drink lots of tea...

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos