söndag 26 september 2010

Teeths

vid tangenterna: Jessica kl. 23:46

Och så var det dags för visdomständerna att växa igen. Det sjuka är att jag alltid känner av mina halsmandlar då. Does that make any sense at all? Det är liksom som om det strålar från de växande tänderna ner mot halsen, så att halsmandlarna svullnar. Nu har iaf Tobbis (så gott som) övertalat mig att boka tid hos tandis, om inte annat för att kolla hur det ser ut med de här växande j*vlarna, om det måste bli operation eller dylikt förr eller senare eller om de ser ok ut just nu.

Den här helgen har gått aaalldeles för fort. Men det brukar ju vara så när man är lycklig och har det fint. :)





Snapshots från helgen: fredags-thai, min babe & Pulia på stan i nyköping och två av mina kap, dessa från h&m. Köpte tröjan i matchande blå färgen (till brallorna) också. Lilltrollet köpte likadana braxor, så vi goffade chips och ostbågar/bollar i matchande mjukisar på lördagkvällen, haha:) Materialet är supermjukt och ganska tunt, typ som ens pyjamasar när man var liten. Jäääh.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos