tisdag 10 december 2013

Tisdag - Sjuk (men ganska glad ändå)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:55
Jag blev snuvad på semesterpirret i magen de där sista timmarna på jobbet, men det är ju inte så mycket att göra åt. Jag blir lite ledsen av att tänka på alla mina gosisar som jag inte fick möjlighet att krama och önska god jul, dock! Får se om jag trillar in på jobbet efter en avgång någon dag innan jul.☺

Jag tröstar mig med att titta på den här söta bilden (totalsnodd från finaste Stina!♥) från förra veckans julbord. Ser ni vad mysigt vi har tillsammans??! :D Okej, Matilda och Emelie ser lite sammanbitna ut, men jag lovar att de var glada de med! Haha. ;) Och jag är ju så lycklig att jag är helt suddig, medan Maggie ser lite busig ut. We make up for it.
Och en viktig notering till bilden: VI ÄR SÅ MÄTTA. SÅ. MÄTTA.
Nu ska jag gå och lägga mig. JULPUSSAR på er! ♥♥

2 kommentarer :

Matilda sa...

hAHA, ja Emelie pratade med mig men jag tänkte, Ta bilden nu stina! och bet mig i läppen ;) hihi mysbild ändå :)
jag har också totalsnott den på min blogg ;)

Jessica on 12 december 2013 kl. 15:14 sa...

Men Matilda, vad är din bloggadress nu igen?!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos