måndag 16 december 2013

Måndag, helloooo!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:22
MITT LIVS FÖRSTA KNÄCK har kokats idag, mina damer och herrar! Två omgångar till och med, för den första verkar inte vilja bli så hård som jag vill ha den. Så jag kokade en till batch ikväll och den fick koka svinlänge så den kanske blir stenhårt istället... Oh well. Jag är stolt att jag försökte åtminstone.

Jag träffade Nathalujz på Coop, det var mysigt att se henne efter min (sjuk)isolering, haha.
Jag har även bakat EPISKA lussebullar idag. Herrejävlar vad bra de blev. De perfekta lussekatterna. Jag skulle kunna leva på enbart dem fram till julafton. Men det ska jag inte.

Nu ska jag gå och lägga mig! Gonatt finisar♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos