söndag 1 december 2013

I feel you Christmas!

vid tangenterna: Jessica kl. 13:41
Och så blev det äntligen första advent. Samtidigt som jag känner som att den här hösten har rusat iväg i något slags suddigt töcken så känns det som om jag väntat på december (älskade, finaste, bästa december!) i en och en halv evighet. Men nu så är den ju här: Både min favoritmånad och första advent! SCORE!

Vi knatade ner på stan tidigare idag och kikade på presentationen av Lucia-kandidaterna och handlade lite, men det var ett klent  utbud av "spektakulära" skyltfönster att beskåda, måste jag säga. Är det inte skyltsöndag idag? Många butiker hade i a f söndagsöppet, vilket de kommer att ha nu fram till jul. Det gillar vi!
Nu om en stund kommer Lisö-gänget hit och fikar innan de hämtar hem Lillyn. Pappa & Kerstin kommer också förbi en sväng. Adventsfika i liten skala! :)♥
I vår hall vaktar två rådjur.

Mina hjärtan!


Hoppas ni har en mysig advent!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos