onsdag 11 december 2013

Kalla mig Snuvan.

vid tangenterna: Jessica kl. 09:59
Well HELLOOO!
En liten statusrapport från harklandets, hostandets och nysandets borg: 
Jag gav upp att försöka somna om när Tobbe gick till bussen eftersom jag är så slemmig och snuvig att det var en utmaning att försöka ligga ner och att andas samtidigt. Så när Puff och jag hade gosat klart (det var början till slutet när jag bländade honom med blixten som jag inte visste var aktiverad på kameran) så gick jag upp och tände ljus, kokade ägg och rostade vörtbröd medan Kusmi Christmas puttrade i tebryggaren.
MYSIGT.

Men alltså jag ber till guuuuud att jag inte ska bli lika snorig och hopplös som förra året. Jag orkar inte med 8 dagar av kvävande behov av att alltid ha en kartong KLeenex Balsam till hands. Inte i år igen.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos